Förskyld...

Minst sagt... Fy då, tror ja inte ens har somnat inatt... inte ens panodil o nässpray hjälper, för en stund men så fort ja nyser så är de lika täpt igen... Sprungit upp o ner i sängen för o få lite luft genom näsan, druckit vatten o sugit på halstabletter så man blir aldelles konstig i munnen... Så nu sitter ja här... har kollat lite på tv innan oxå, ingen ide att ligga i sängen o snurra... Gick hem från jobbet igår lite tidigare, skönt med bra arbetskamrater... såg att ja inte va så pigg så vid åtta sa dom att ja skulle gå hem, fixade de sista o kom iväg ca kvart över, tog ut rasten hemma kan man ju säga... skönt de iaf =)
Ska vila lite nu få se vad som händer ida... prata med Ullis igår om vi skulle luncha få se om hon vill träffa mig...
Äta bör man... =)
Ha e bra dag...

Kommentarer
Postat av: marina

Hej! Ja jag kan hjälpa dig har du msn? så jag kan få bilder? och om du vill ha nån speciell färg. Tycker du har fin blogg :)

2008-12-17 @ 16:56:00
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: marina

Hej nu har jag lagt till dig

2008-12-17 @ 18:31:42
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0