Fortfarande...

Förskyld... DRYGT!!! Men mycket piggare än igår, då låg jag på soffa förutom när Ullis kom o luncha =) sen va jag till apoteket o köpte mer nässpray, efter de va ja helt slut... sen sov ja tidigt o fick min blogg ändrad... =)

Dagen ida då, vaknade mycke piggare... tvättade sen åkte ja till Anette... va längesen ja va där, hänt så mycke i deras hus, kul o se, eftersom dom köpte de av min min syster o karl... blivit jättefint =) men Anette har nya ideer hela tiden så man vet aldrig hur de blir elle slutar... =) luncha gjorde vi oxå... o ja fick smaka på julgodis som hon hade bakat =) strykande åtgång hette de... aldrig hört talas om de, men de lä väl va för dom går åt fort för goa va dom =) skrev av receptet... hihihi...

Hemma så tog ja ett bad sen har kvällen bara varit lugn o sköön... ;) hihihi...
Inte långt kvar till o krypa ner i bingen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0