Jobb, vitpeppar... magsjuka väntas???

VILL INTE HA MAGSJUKA!!!
Ja fyy då de e bland de värsta jag vet!!! Har inte spytt sen ja opererade mitt knä för 4,5 år sedan... bra gjort va... Visst har man haft en släng av magsjuka men har haft turen att de kommit andra vägen... hehehe Hatar Absolut o spy!!!
Jobbat 7-15... Är fem stycken i personalen som har/haft magsjuka... Så ida vi som jobbat har spritat o knaprat vitpeppar!!! Är ju bara såå vidrigt O de kommer ju så fort, vågar ju fan inte gå ut nå längre sträckor... =(
Kom hem o la mig på soffan, mår lite halv illa... vet inte om ja inbillar mig, lätt att göra de... hahaha... tycker väl att de borde komma, kan väl inte må illa hur länge som helst???
Bara o vänta o se om man klarar sig... HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!
kram kram...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du klarar dig stumpan min..=)

Kram

2008-12-27 @ 20:34:35
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: Anette

Det kommer när man minst anar det. Kanske lika bra du tar det nu så har du det gjort för om alla är sjuka så lär du väl få det förr lr senare. Vissa har det ju tagit typ 3 dagar att få det. Men inte ett dugg kul med magsjukan. Trodde alla hade fått det klart nu men den verkar ju inte ge sig. Har ju hållt på i flera veckor nu ju..blää..för magsjuka..

2008-12-27 @ 20:40:39
URL: http://sufflet.blogg.se/
Postat av: jessica

Hoppas de e bara inbillning,man kan ju lätt bli å må illa bara man hör om eländet..kram

2008-12-27 @ 21:39:18
Postat av: Anna

Hej Anna! Så trevligt att du oxå bloggar.:) Ja,själv blev jag magsjuk på julaftonens natt! hann iaf få i mig julmaten om man ska se det positivt.haha. men den värsta magsjukan i mitt liv hade jag absolut när jag jobbade på e-gatan när fröken smittade ner en. Hoppas du klarar dig nu! Kramar

2008-12-27 @ 21:56:53
URL: http://heartroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0