Panodil, Nässpray, Hostmedicin...

Så va min måndag...
Började o städa på fm, tänkte även kolla om de va ledigt i tvättstugan, men de va de ju inte...
Fick sån huvudvärk o tät i näsa IGEN... så tog två panodiler o nässpray o la mig på soffan o där låg jag nästan hela dagen o kvällen, gjorde inte mycke, pratade i telefon, först med erikaL sen Ullis en sväng sen med Anette en lång sväng... =)
På kvälla tog ja en ny dos av panodil o nässpray så kvälla blev lugn o skön... =) även hostmedicin när ja la mig så har sovit helt ok inatt... bra med lite gammla grejer hemma... hehehe...

Blir nya doser idag såå man orkar jobba ikväll o imorrn... kör ett 24 tim pass över nyår... mindre kul men men...

Inte länge kvar på 2008 snart går vi in i 2009... =) HOPPAS de blir bättre!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej vännen du får verkligen krya på diamkramg. kr

2008-12-30 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0