så dutti...=)

Har plockat ihop, dammat, dammsugit, torkat golv o plockat fram tomtar, blev inte alla men några iaf... =)

Mindre duktig är jag när jag inte kan låta bli kylskåpet... går o små äter av julgodiset... inte bra... hehehe... fyy på mig!!! Ruggit när ja tänker vad de e bakat av... tänkte efter o på allt ja har bakat  nu så e de 13 dl grädde, nästan 2kg socker, flera 100g margarin mm... fyy va äckligt egentligen va??? O int tala om Onyttigt!!! men gott skit e de... hahaha bara att försöka motionera mer under jul o efter... hahaha...

Nu ska ja lägga mig i ett låångt bad o ta de lite lungt...
En bra o rolig men lite "pinsam" film Heartbreak Hotel går ju på tv4 ikväll kl 21 tror ja de va... =)
Kolla på den vettja... =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skulle man kunna få receptet på strykande åtgång? Verkar vara populärt... hi hi... måste ju förbättre figuren lite... har man ett vackert skin vill man ju ha det väl uppspänt... hihi hoho... Kram

2008-12-21 @ 20:14:59
URL: http://jennybompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0