Oj Hoppsan Då...

Visst tusan blev ja o köpa stövlarna... hihihi = ) men lite va de min systers fel, hon tyckte ja kunde köpa dom, hon vet hur mycke ja velat ha o tjatat om stövlar läänge... hahaha Och hon lovade att ja ska få komma o äta hos dom när mina pengar tagit slut... snällt va... hehehe... så ja ska nog överleva även om de kommer bli snålt... Men Ja Har iaf ett Par Stövlar Nu... hihihi =)
Systeryster köpte en kjol o en tröja... fin fint... så köpte hon ett rejält uteplagg till Emilia O så hittade vi en julklapp till mormor =)

Hemma hos mam o pap, gratulerade papsen med duschcreme o deo O lotter... fick ett sms att han vann 90kr alltid någe ju =)
Fick mat... fläskfilegryta... kanongott sen va de en cheesekake med hallon... mmmmums! =)

Hem o packade väskan för bubbelebubb med Ullis O Erika, hur NICE som helst!!! Tack gummor =)
Köpte med oss mat från sole mio...
  
Ja åt en kyckling tallrik.. Ullis en räkrulle O Erika... ja ho letar plast delar från sin gaffel i advokado salladen =)
sen va de dax o göra sig redo för bubblet =)
  
Plastdojjan på... hahaha... sen ut i bubblet... kallt på vägen o regnit... men fn så NICE de va =)

Hem till soffa o tv/dator o här sitter ja nu =)
Kollar på saningens ögonblick... ingen normal människa som e med i det tror jag... hahaha...

Hoppas ni haft en bra helg... Min har varit helt OK =)

Kommentarer
Postat av: E

snygga bilder.... Eller inte, ha ha ha!!! Men nice va det....Dax igen på fredag....

2008-11-10 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0