Fyy Fan Va Ja E Bra!!! =)

Hahaha... Tog bara en halv dag att komma på hur man gjorde, men lyckades på egen hand... Lätt kanske många tycker men de e inte min grej med datorer o koder hit o dit, men faan så bra ja va när ja lyckades få dit den =) låten menar jag... hihihi... Datorn höll på att åka ut många gånger, blev ju int bättre av att ja har huvudvärk så tror huvudet ska explodera men envis med ett litet tålamod... de e ja de... hihihi =) Dutti va ja, Inte många som trodde ja skulle fixa detta själv... ABSOLUT INTE JAG IAF... hahaha...

Tycker texten e såå fin och den passar in i mitt liv nu iaf...

Saknar ♥ så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: anette

jag tyckte de var torra,haha.

2008-10-22 @ 16:43:53
Postat av: jessica

Du e guld värd du me Anna=)

2008-10-23 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0