Varit På Turne...

Med & Hos Mina Goa Vänner idag... =)
Börja med att Jessica kom o hämtade mig, vi åkte till Anette o åt frulle, de blev te för dom o varm choklad för mig med goa smörgåsar... Maria o Hampus kom förbi oxå... Sen släppte Jessica av mig på milano, Mötte Ullis där, vi delade på en pizza, åt med o hos Ullis mamma, där får man sig alltid ett gott skratt när man e där... Ida va de om Gubbsjuka o rumpnisse... ASG...
Sen bar de iväg till berge o köpte lite dricka...
Hem en sväng innan Jenny kom o hämtade mig, åkte o handlade lite för vi skulle äta plättar hos Ullis o så färgade jag deras hår... hihihi

Ullis med klet...             snyggve... hehe...       Jenny.. snygg frilla..=)
       

       
Plättar blev de...           I massor =)                   Ebba smaska grädde =)

När vi typ hade ätit klart kom Ullis mamma, hunden hade nafsa till så hon hade ett sår på handen så blev ett samtal till akuten o ullis åkte dit med henne så de blev omplåstrat o fick stelkrampspruta, skönt de gick bra, vi va kvar med Rasmus, skulle ner o hämta sina kläder i tvättstugan, kom hem lerig då snackar vi gegamojja... hehehe... då hittade han inte sina nycklar... PANIK... men efter en stund så hittade ja dom i hans rygga i de stora facket... hehehe... Allt lungt o Ullis kom hem o kunde åka till jobbe...  Phu... =)

Tänk Vad Vänner har en stor roll i livet att man ska må bra =) Är så gla att ja har såå GOA VÄNNER... Är dålig på att säga de så passar på att skriva det här... vet att dom läser det... hihihi =) NI ÄR GULD VÄRDA!!!
Har varit en bra dag... väntar bara på ett sms... hihihi...
Allt för i dag!!!

Kommentarer
Postat av: ullgumma!

Du är oxå GULD VÄRD, det hoppas jag du vet.

Du är ju min allra bästa vän, gumma...

Nää, sluta inga tårar nu... he he.

ÄLSKAR DIG! Tack för att du finns å är min vän!

2008-10-24 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0