Har TRÅKIGT...

har idé torka på lugna saker... Såå Vad kan man göra???
Har iaf gjort min påsk skinka ida, bättre sent än aldrig... hahaha de e ju så gott =)
Sitter o funderar på allt man vill göra o skulle behöva göra...

Fick lite panik oxå när ja kom på att de e ju för tusan maj nästa vecka sen juni, juli augusti... e liksom sommar då... som man har läängtat o nu är de såå nära, känns underbart... =) inte lika underbart när man inser att man inte har gått ner dom kilona som jag ville... gick in hårt i januari med att sluta med godis, läsk o senare med kaffebröd i veckorna sen har ja tränat o gått mina promenader utan fusk men de har inte gett så stora glädjebesked på vågen som ja ville =( man tappar motivationen då... iaf jag... börjar tro att ja e imun att gå ner i vikt... inte för man kan de då men ja blir förbannad... hahaha... Vill ju handla massa fina sommar kläder o känna sig fin i dom oxå... jaja nog om detta trök!!!

Har tänk lite på den här gifta mannen som så många inte viste om (han va ju gift o inte härifrån) som ja träffade Och från början så viste jag inte att han va gift, skulle väl dragit mig ur när ja fick reda på det, men va ju "fast" o kärleken är väl blind... Men nu är ja väldigt glad att ja fick upp mina bruna o inte va blåögd ;) Glad att de tog slut där de slutade...  Även om de gjorde ont just då så är ja glad nu =) Han måste vara en sjuk person som lever ett sånt liv... Va ju inte bara mig o hans fru han har lurat, har nog haft måånga kvinnor på sidan, ja jävlar... hahaha tur man kan skratta åt de nu =) stackars deras barn... fru kan ja inte tycka synd om, hon vet allt men lever lyckligt kvar i deras "bubbla"  jaja nog om detta trök oxå!!! =) Känns bra att man inte tänker på han varje dag, har liksom kommit över han Tack o lov, va bara skönt att skriva av sig lite... =)

Vet int vart solen tog vägen, den gömmer sig bakom alla moln... =(
Funderar på att ta en lugn promenad, de e bra för ryggen säger mamma =) elle blir de regn tro, ser ganska grått ut o de har regnat i klenis... pratar med Anette nu... =)
Få se hur ja gör...

Senare...
Blev ingen promenad här int... blev soffläge... =)
Laddar där... hahaha =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att du kommit vidare.

Vet ju att det inte är så lätt att bara glömma.

Men sjuk är han ju.

Hoppas ryggen blir bättre.

Vi ska ta tag i dessa jäkla kilon oxå... vi bara måst. Ladda =)

Kramar

2009-04-26 @ 17:40:56
Postat av: jessica

skönt å skriva av sej ibland å skönt att du e vidare,finns många puddingar som väntar där ute=)pigga på dej me ryggen nu,ses...kramar

2009-04-26 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0