Ingen bättring...

idag direkt... känner mig himla onyttig, suttit på röva större delen av dagen!!! först på jobbe på planering mellan 8-14.30 typ... sen i bilen till o från borlänge o därimellan...
Så har inte blivit många steg ida... =(
Plus att ja syndade o drack cola när vi stannade o åt på taco baren på kupolen, helt onödigt, har ju inte druckit läsk på länge o inte på vardagarna!!! fyy på mig...

Som skrivet nyss o tidigare så va vi till borlänge ju... =)  va o spådde oss... Väldigt intressant va de... =) Himla ruggit vad en människa kan se om ens liv!!! Sånt som har varit, som faktiskt har varit... Om framtiden får vi se vad som händer... det återstår att se =)
Tänker inte skriva nå mer om det nu, kommer fram tids nog när de händer o sker, så lite nyfikna får ni vara... ;)

Nu ska ja kolla på desperate housewive sen soooooova, har äntligen "sovmorgon" jobbar kväll... men upp i hyfsad tid iaf... men ingen klocka på 6.00 elle 7.00 som dom sista fyra morgonar... är ingen morgon människa =)

Kommentarer
Postat av: Cissi N

Så spännande å bli spådd! =)

De som åkte å tog kort på min gård var tydligen nån vars farfar bott i huset, men soo what! ingen ska fota på mina barn som e ute å leker! sa till att det finns så många pedofiler å andra idioter men att jag nu inte behöver polisanmäla dem. gaahhaaa så arg jag var! usch kokade i precis heeela kroppen!

Ha en bra dag i detta vackra gråa skit väder =) KraaaM

2009-04-15 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0