TisdagMorgon...

e de nu ja o ja e trött som in i bomben... vaknade redan vid fyra o kunde int somna om, låg bara o snurrade runt... somna om så klart när klockan typ ringde o ja skulle upp o ner i tvättstugan... typiskt då va ja tröttare än en klubbad säl, ja fy då... Men snart e de dax att ner o byta maskin... Kom ju int riktigt ner till 07.00 då... =)
Såg ut o bli väldans fint väder då vid fem tiden men nu vet ja int, kommit en massa onödiga moln, hoppas på sol iaf =)
Ska iväg o få på mina sommar däck ida... bättre sent än aldrig... hahaha =) Känns skönt att sitta o vänta medans dom blir påsatta =)
Ringa o friskanmäla mig ska ja oxå, även om ryggen inte känns bra än... =(

Måste hämta ut boxern som kom med posten oxå, fattar int varför l-a hem ska krångla med de??? känner mig som en pansionär när de gäller de, fatta nada o har inte haft intresset att ta reda på saken... hahaha... så snart blir ja väl utan tv o blir sur för det oxå om ja känner mig rätt... tror de e från maj såå de e ju snart... hoppsan oj då... hahaha elle int... ja ja har ju bara mig själv att skylla...

Nää nu är ja hungrig oxå, dax för frulle... o tvättstugan...
Ha en bra tisdag...

Kommentarer
Postat av: Cissi N

Gerry Jeager heter han. Jag har skickat ett meddelande till din mail med hans nummer. Ring dit så ska du nog bli bra! Kram!!!

2009-04-28 @ 12:07:49
Postat av: Cissi N

Förresten vad fin bloggen blev!

2009-04-28 @ 12:08:46
Postat av: sanna

Tack för de :) Ja de är ett h-vete att ha ont ju :( de tycks ju bara bli värre här för min del.. Ha en bra kväll :) Kram

2009-04-28 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0