Visst...

Blev det fint väder igår o de kändes att de blivit värme oxå, blåste lite men inte alls kallt... =)

Tack systeryster som bjöd på lunch igår, blev coco thai... första gången ja åt där, helt ok =)
Tack oxå för den goda smörgåstårta o annat gott hemma hos Anette o Christopher, jag som inte har tyckt om smörgåstårta gör ju helt plötsligt de, men de beror på lite vad de är i oxå... Kanske e de åldern oxå... hahaha... Ja åldern e ju inget ja vill tänka på, men mina vänner gör mig påmind, inget ja vill börja oroa mig redan vad som händer den dagen ja fyller... Är nog inte hemma kring då... hahaha... Men men de e juu låååångt dit =)
Nog om detta!!!

Ser ut att vara kanon Väder idag oxå, skulle ju bli kalasVäder till helgen o de e ju fredag nu...
Min jobbarhelg oxå men ryggen känns inge vidare så e hemma =( känns tråkigt för man e ju inte sjuk, bara ryggen som inte hänger med som ja vill, gör förbaskat ont, vet int hur ja ska sitta elle ligga o stå... Huvudet o resten av kroppen vill göra mycket... Men får ta de lungt o äta voltaren o vetekudden e min bäste vän just nu...

Dax att göra sig lite lunch...
Ha en trevlig fredag...

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du snart blir bättre i ryggen, de är jobbigt att ha ont där ju speciellt när man vill gö så mycket men inte kan, försök att lägga dig på golvet me benen upp på väggen de lastar av ryggen lite ganska skönt.. Kram

2009-04-24 @ 22:11:17
Postat av: Cissi N

krya på dig! det e ett skit att ha ont! Men voltaren å vetekudde är ett bra boemedel, annars kanske du kan gå till en kiropraktor. Fredrik var iväg när an hade ont och blev bra på en gång. Har en att rekomendera.

2009-04-24 @ 22:43:01
Postat av: Ingela

Vad tråkigt att du har fått ont i ryggen.



Men du den som inte är hemma när man fyller år får det värre när man kommer hem :-)



Ha en så bra du kan i solen

2009-04-25 @ 07:41:24
Postat av: Nathalie

Krya på dig gumman !

2009-04-25 @ 19:21:12
Postat av: Anette

vi hittar dig nog för undan kommer du inte =)

2009-04-26 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0