Igår & Idag...

Igår...
 va ingen bra dag för mig... krångel med dator, mobil, mm, mm...

Tack Janne för hjälpen med datorn... =))
Kvällen blev bättre, åkte på tut bingo med Anette =))
Jäklar va de åska o regna ett tag, hörde ju inte vad han ropa ut för nr, tur ja hade Anette med mig... hahaha... Men vi fick tuta, Anette 2 gånger o jag 1, inte så stor vinst, fick ju dela den med sex till så 70 kr blev det för mig...

Idag...
Börja dagen med ett boxerpass med Erika...
Ökade lite idag ;))
Hem o tog ett bad...
Sen bar de iväg till ljussjön med Ullis o Janne för blåbärs plock, fiske o grillning...
Jätte mysigt där...
Vi fick då bevisat att vi inte direkt är natur människor... hehehe
Nå mer skriver ja inte om det ;))
Men det sluta bra iaf =))








Lite bååå bäää blev det ;))

Tack för idag, slut för idag...
Upp o tvätta imorrn klockan 7.00...
Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha ha... Joo.. Vi är naturmänniskor..hihi....

Tack för en trevlig dag igår...



Du vet.. Vi delar väl systerligt på Janne.. E bara å säga till när du behöver honom till nåt..:)

Kram på re gum

2009-08-12 @ 18:33:28
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0