Om lördagen...

Orkade int skriva igår kväll...
Satt flera timmar vid datorn o la över kort på skivor, tog ju sin tid med alla kort...
Datorn har börjat krångla mer, så tänkte att de va dax nu innan den kaputtar helt o alla kort bara försvinner...
Så nu är det klart, så nu kan den kaputta... ;))
Mobilen krånglar oxå, min kära C905...
I onsdags när Ullis ringde o ja svarade så hörde ju ingenting!!! satte på högtalarn o då gick det, vi provade igen o samma visa... Så jag hör ingenting när ja svarar elle ska ringa, men ja hörs på andra sidan o med högtalarn så funkar det, men så vill man ju inte prata alltid... Morr!!!
Alltid ska de va nåt som krånglar... =((

Va på loppis, där himlen öppnade sig verkligen... har nog aldrig varit så blöt ute med kläder på... hahaha =))
Hem o bytte kläder...
Gjorde lunch med Ullis, våran chicken m ris =))
Slöa o tjåla lite i soffan,  
Sen smet vi in på driven o köpte glass med ChokladSåS på donken innan Ullis hämta Janne... =))

Såå jädrans gott ju =))
Gick en promenad på kvällen, så skönt o bara gå med musik i öronen...
De va min lördag, nu e de söndag återkommer om den...
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Yammi.. Mmm.. de är skitgott ju...=) Tack för igår!

2009-08-09 @ 14:00:21
URL: http://httpullisb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min C905 tappade allt å jag fick som hjälp av supporten lada ner ett program som gjorde en total återställning på mobilen och då blev den att fungera :D igen.

Alltid värt att prova. Jag plockade ur minneskortet med de står att den inte raderar når där, men ändå för säkerhets skull gjorde jag så.

http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/c905?lc=sv&cc=se



kramen!!!

2009-08-09 @ 23:00:06
Postat av: Cissi N

de va ja som skrev det förra, vart inte med nåt namn!

2009-08-09 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0