Selma spa...

Ligger just nu inne på rummet efter att ha varit på basic styrka pass, ångbastu, 3rätters middag o druckit te, de ni.. Kan de va åldern tro?! ;) snart dax att sova, ska upp på vattengympa kl åtta sen frukost buffe :) Me Like!!! Sen får vi se vad morgon dagen bjuder på mer :) Den här helgen har gått bra fort, har inte haft tid att blogga... Men i fredags va de kalas o fest hela dagen.. Tack alla som va med på min dag o alla som gratulerat mig på alla vis! Har fått många fina, roliga o spännande presenter :) tack alla ni! Ja herre, kommer bli en intressant tid framöver :) Men kul ska de bli, ni är guld värda i mina ögon.. Lördagen bestod av städning, tack syster för hjälpen! Sen loppis en sväng o smörgåstårta med erika, ingela kom förbi, blev över så har delat ut lite :) sen mot kvällen så åt vi på china, jag, mam, pap, syster o familj. Gott va de, blev uppvaktad där med, fick dessert för 30 år fyllda o syster o man för dom varit gifta i tio år :) trevligt va de, tack mam o pap :) Å idag va de frulle o packning sen drog vi till sunne, jag, syster, camilla o jessica :) Nu känns de i kroppen efter dagens pass, undra hur de blir imorrn :) Bilder kommer sen :) Natti natt...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0