Intresserad...

av att få...
MASSAGE???
Har ju några "grepp" att träna på!!!
Så hör gärna av er så kan vi komma överens om en tid...
=))

Fredag idag o ledig har ja varit...
Va o solade med Ullis sen gjorde ja en massage...

Sen va de en massa slö, fick inget gjort...
Satt vid datorn o gick därifrån för ja tänkte få nå gjort men gick bara runt o hamnade vid datorn igen... vet int varför ja int får nå gjort, finns ju massor att göra!!!

Letade på mina "blöjbyxor" & spinning skor o iväg på spinning med syster på grand...
Skön känsla nu e helt slut i benen, har glömt bort hur svettigt men kul de kunde va... hahaha...

Så nu ska ja ta mig ett bad medans kycklingen är i ugnen... klyftpotatis till det.. =))
Sen blir det en hemma kväll...
Bra kallt uta... -14 grader Burrr!!!

Säger Grattis till Erika & Magnus som fick en pojk igår ♥
=))

Kommentarer
Postat av: marie

Hej!!



Jag är alltid intresserad av att plågas lite på massagebänken:)

2009-12-18 @ 19:23:20
Postat av: Ullis

Tack så jättemycket för massagen..=) Det gjorde faan skit ont... Men behöver nog mjukas upp fler ggr.. Du får hoppa på mig å massrea när du vill gum..;) kram

2009-12-18 @ 20:30:10
Postat av: Ping

JAg vill, men jag komer ju hem i januari.

2009-12-25 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0