Anna is Happy...

Vet int varför, men känner mig bara såå glad... va längesen ja kände så... =D
Kanske e de solen, att ja varit ledig några dagar, tränat som en tok o varit med vänner... sånt gör en ju glad o jag är glad att känna den känslan igen!!!
Ser fram emot kvällen oxå, inget kan stoppa mig nu... *asg*

Tråkigt bara att de int blev lunch med Linda, hennes pojk va sjuk, hoppas han blir frisk... så vi få se om vi kan luncha nästa vecka istället...

Men blev en lunch på china town med Kattis... va även på dollar o köpte lite gott till ikväll även till ica o handla lite till pajen... =)
Kattis blev med hit o kleta in hårfärgen i mitt hår... Tack för det, så sitter här o väntar på att få skölja ur det strax, sen ska ja ta ett lååångt bad ;) leta lite kläder till kvällen... sen e de väl dax att göra pajen...
Har hunnit göra allt ja skulle, int illa... =D

Ha en trevlig kväll där uta!!!

SKÅÅÅÅÅL!!! Let´s PARTYYYY =D

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjenare bruden ni får väl ha det så kul när ni går ut i kväll. Man blir ju lite avensjuk på er jag vill också. Men ha det så kul och så kanske det blir lite bilder från kvällen snart kramkram

2009-02-27 @ 16:41:50
Postat av: jessica

Härligt att du känner så...Hade såååå kul..kram

2009-02-27 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0