Fredag ledig...

Skönt de... =)
Men upp till tvättstuga skulle man som börja sju, kom ner halv åtta, va så himla trött... drömt konstigt i natt flera gånger, en som ja kommer ihåg att ja fick post men när ja skulle ta ett brev som "hängde" vid luckan så drog brevbäraren tillbaka det... när ja kollade i kikhållet så va de ingen där men vågade inte öppna dörren... jaja... hahaha...

Va o simmade 1km... kom iväg idag (själv) =) e ju inget trevligt gå väder... snö o blåst... fy då... vill vill vill ha vår o sommar nu ju... LÄNGTAR DIT!!!

Åkte sen o handlade till mormor o åkte dit o fick mat... spelade lite uno med henne oxå... =) handlade till mig på hem vägen, drygt o handla flera gånger men orkade int ta allt på en gång, men de gick bra, va inte så mycke folk så de gick fort...

Va händer en ledig fredags kväll då??? Int så mycket... ska ju börja jobba klockan 7.00 till 15.00 så blir nog en hemma kväll i soffan, skönt de med... =)
Men imorrn kväll ska ja på tacos o spel kväll hos Erika L, ska bli trevligt, Ingela kommer hem oxå, så kommer Linda, Marie o Sanna hoppas ja... inte så ofta man ses nu för tiden...

Har inte ätit godis, kaffebröd elle läsk på hela veckan, så köpte lite små godis nu till helgen, ska försöka få bort allt sånt i veckorna o äta på helgen bara, gått bra än iaf... e ju tredje veckan med läsk o godis... =)
Fattar bara inte att man blir såå söt sugen på jobbet, de stället tar all min energi o kraft... bara att kämpa =)

Kom på att om två veckor så har jag min 2a tatuering för har tid klockan 9.00 den 20e... =D spännande...
Börjar bara fundera hur jag vill ha den... vet vad o var... =)

Ha en trevlig fredags kväll...   



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej gumman!



ville bara säga att ja saknar dig...

Vi måste ses snart ju...KRAM

2009-02-06 @ 19:44:19
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0