Seg i benen...

va ja på min promenad, känns i dom att träningsvärken smyger sig på... =) men med musik i öronen så gick ja min timme... skönt väder faktiskt med solen i ansiktet... mötte Ullis o Janne på vallhalla rakan men Ullis va både blind o döv då... hahaha...

Efter mormor oxå så fixade ja alla ♥ dag sak till syster o Danne o Emilia o jonathan o va förbi med det... =) orkar nog int de imorrm, få se hur länge jag sover...

Låg i badet nyss, fundera på vad ja skulle äta innan jobbe nu... då ringer Ullis o frågar om ja vill komma på mat... tack gum, kommer strax =)

Mysbrallorna e på o väskan packad med tidning o lite gott till i kväll o natta så ja håller mig vaken... hehehe =)
Nu åker ja gum... =)

Ha en trevlig kväll...


Kommentarer
Postat av: ullis

Hihi.. Vilken tur ja ringde då..=)

Faan det var riktigt gott de vi åt... De måsta vi äta fler ggr...

för er som inte vet så var det ris och vokade grönsaker och kött i cremefraisesås..=)

2009-02-14 @ 07:16:17
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0