Trötter...

E vad ja e nu... tror ögonen åker i kors snart, känner mig sur o grinig, men de e för ja e hungrig vet jag... hahaha...
Sov typ ingenting i natt på jobbe, drygt de o kolla på klockan minst en gång i timmen... sen sitta i möte o vara pigg o gla... de va ja inte direkt...

Skulle ha varit o fika med Maria efter jobbet, men hon fick förhinder... sen skulle de ju va boxer play ida, men de blev inställt... =( Erika o ja tänkte simma istället, men E fick ingen barnvakt så då kom inte ja heller iväg... fyy på mig... kom inte ut på nån promenad heller... la mig i ett varmt bad istället... de behövde jag... hahaha... vilken dag säger ja bara... =)
Hämta andra Erika... åkte en sväng till Ullis o sa heej... =)
Sitter här nu ska ta nå o stoppa i magen så kanske man blir lite gladare...

Fyy va ja känner mig hemsk o sur... bättring!!!
Blir en tidig kväll i säng... Zzz Zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0