090111 Och söndag...

Hela fm va slö... låg i sängen till elva... hihihi... sov ganska bra fast de har blåst storm... drömt konstigt gjorde jag, vaknade med ett ryck klockan fem o efter de sov ja inte så bra men skönt o ligga kvar i sängen... =) ja Usch vilka drömmar, tur de bara va drömmar oxå...

På efm åkte ja till coop o handlade, mötte Ullis där... vi skulle köpa till fruktsallad med sluta med årets första semla... =) o så åt vi chicken a`la king... =) iaf på coop så stod de nå människor från telia... ja va på väg o gå förbi bara men dom börja prata med Ullis så ja stannade väl till ja o då... vem går därifrån o har skrivit på??? jo jag!!! blir så matt på mig själv ibland... hahaha... Men en fin lur är på g till mig... nackdel att de blir nytt nr ett tag elle för alltid, har inte bestämt mig få se om ja gillar de nya nr... få se om ja hinner få den till veckan... =) ville ju ändå ha en ny lur... hihihi...
Hem till Ullis där Erika väntade oxå... hehehe... åt mat, semla o tjålade lite sen hem till var o en...

Få se imorrn hur de e med "musklerna" känns fortfarande o hostan e kvar... =( kanske får ringa om läkarintyg om ja ska va hemma ett par till dagar... har ju ont vid ansträngning o iaf tisdagarna när vi släpar med handling e ganska tung... men vi får se hur de e imorrn... e iaf på bättrings vägen så nu kan de väl bara bli bättre o bättre???
Trevlig kväll o go natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0