Drop in...

Jo då... gick upp i tid ida med o gick på drop in hos berts... =) va ingen kö så de gick ju fort... fick henne som brukar klippa mig... =) blev lite hår fattigare o 350 kr... hahaha... men skönt, ska bara färga de oxå... kanske blir i morrn elle i helgen iaf...

Sen va jag på engel med Ullis o Janne...
Åt en morotskaka... =) vatten till den... (ingen läsk än, lite duktig känner ja mig... hehehe)

Va in på team sportia o köpte mig nya mysbrallor... e ju mina bästisar här hemma =)
Gjorde lite mat... blev ju så fint väder... så gick på en promenad...
Tog lite kort efter vägen... hahaha...
  


Kuul att man ser lång o smal ut i skuggan... hehehe...
Tåget passerade vid hammarbacken oxå, så man fick vila lite... hahaha

Gick förbi o slumra i solariumet innan ja gick hem... så skönt så... =)
Nu blir de bara lungt fram till boxningen... då åker handskarna på o lilla djävulen i Anna kommer fram... hehehe... ska bli skönt o göra slut på kroppen o knoppen... hahaha... =)
Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gud vad oretvist att ni har haft fint väder. Jag vill också ha och vi har inte alls lika mycket snö :-( Ha det bra vännen.

2009-01-29 @ 16:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0