En Bra Dag...

Börja med att klockan ringde... 7.45... ca 8.30 mötte jag Anette, Theo o Tilda... Vi gick en låångpromenad... jätte skönt o duktiga vi va... =) första på läänge... hehehe...
Gick till engel o åt frulle... jumbo smörgås o juice... trevligt... =)  semlorna skrek på oss, men duktiga vi va, så struntade vi i dom... hahaha...
Sen hem till mig, kolla posten såå klart... YES telen kom + ellos... hihihi... hämta ut de o gjorde några till ärenden o Anette oxå... Köpte 2 stycken tunika klänningar, en på åhlens o en på jungen, den va på halva priset iaf... =)
Fixa även ett paket till någon som fyller på söndag, vem kan de vara tro? =D
Mötte Maria o Hampus, engel igen fast ja blev bara med in typ sen gick ja hem, in med grejerna... (telen på laddning) o åkte till mormor... systeryster o barn kom oxå... fick mat... o så hade hon bakat bullar så där föll jag... jaja ny dag imorrn med nya tag elle va säger man... :S

Hemma så blev ja bara sittandes vid datorn o med telen o fixade, glömde tom bort att äta... Har nyss öppnat från ellos o de blir nog bra... =)
  Så ser min nya lur ut... hihihi =)

Har varit en bra dag, fort har den gått som alltid med Anette, ho e så rolig alltså... =) synd att man inte tog kort på söte Theo o vagnen full lastad... hahaha...
Snart e de natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0