Gunget till Björnhytta...

Visst kände vi gunget... =)
Erika hade lånat sin käre fars bil... styrde mot björnhyttan o slog på cd spelaren... "I Love Europe" med Christer Sjögren va det på den... kände riktigt gunget... elle hur Erika *ASG*
Blev iaf en säck o tre fulla påsar som ja fick ihop här hemma... Erika hade en del oxå...
Vi kom hem därifrån Ullis... =)

Hem tog ett bad... sen bar de iväg till Engel med Erika, blev en natchos tallrik ida med... gott juh... =)
Åkte vidare till rusta o jysk... sen in på coop... E skulle panta burkar från tio år tillbaka... de tog sin tid, alla ville int ens... undra varför... hahaha... köpte en blomma där, måste byta ut den som inte mår så bra... =)

Hemma igen så kolla ja lite på ellos.se... =) blev några tröjor så ja får fylla på min garderob, tyckte de int fanns såå mycke men lite blev de iaf... =) sen så har jag rensat kyckling... tyvärr blev de int så mycke att äta men räckte åt mig o de e ju huvudsaken... =) tycker int de e så trevligt o gröta i den, sen va de lite mysko färg tyckte jag... tycker även de blir mindre o mindre kött på dom där kycklingarna oxå... men de e ju ganska goda saker... =)

Dagen har varit helt ok... =)
Kvällen blir lugn framför tv... tråkigt kanske för att va en lördag men känner för det...
Så ha en trevlig lördag kväll... =)

Kommentarer
Postat av: ullis

Ha ha ha.... Hörru gumman! nu fick ja mig ett gott skratt iaf... hihi..

Tur ni kom där ifrån.. :)

Va faan.. Köpte du en halv kyckling elle??hihi..

2009-01-17 @ 20:58:46
URL: http://ullisb.blogg.se/
Postat av: E

Tycker det va en alldeles perfekt lördag:-)

2009-01-18 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0