Igår...

Blev de sovmorgon o frulle... sen åkte jag med Erika o lämnade sin bil som skulle få sin dom... =) promenad hem till min bil o till willys o handlade lite... Hem med varorna o gjorde varm choklad o Ullis kom o hämtade mig, dom va på skogsplan o Rasmus åkte skridskor... jäkligt kallt så satt i bilen typ hela tiden... Rasmus åkte sig varm... =)
 
Hem o tog ett långt o varmt bad... =)
Åkte sen till Ullis, vi köpte pizza på caruso o tog med hem... gott... =)
Sen spela vi wii... va ju skiiit kul men drygt o inte bra för min hosta, har hostat nu så de gör ONT i revben o rygg, inte sköönt... =( blev kvar hos Ullis, ho stackarn fick nog ingen bra sömn som hade mig hostandes bredvid... sorry!!! skulle ju upp o jobba oxå ju... Iaf så tyckte ja boxning o bowling va roligast... =)

Ida när ja kom hem så har ja tvättat, blev 6 maskiner, tvättat upp allt nytt... sängkläder mm som ja fick i julklapp oxå... =)
Pappa kom hit o bytte lampa på bilen, har ju varit enögd ett tag... han hade mat med sig oxå, potatisgratäng o kött... de tackar ja för... =)
Städat bort tomtarna har ja oxå gjort bara att byta gardiner o ner med stakar o stjärnor sen... skönt o få bort de... även om de e kul o ta fram... =)

Satan va ont de gör o hosta... svider o känns som knivar som sticker  varje gång en host attack kommer... =( blir alldeles svettig!!!

Kommentarer
Postat av: ullis

Hej gum...

De var lugnt inatt..=)

Jag sov ju.. hihi....

Tack för sällis..=)

Kram.

2009-01-03 @ 20:29:30
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0