Kladdkaka O Vattengympa...

Va ganska trött ida när klockan ringde... (undra varför... haha) Tog mig upp iaf... Gjorde mig klar för att åka o hälsa på Linda, hittade ju dit =) förra gången åkte ja fel... lätt att åka fel på knutsbo med mitt minne o sinne... hahaha...
Hon bjöd på aldelles nybakad kladdkaka o vanilj glass... vem kan säga nej till de? Not Me... Ja som skulle börja mitt nyttiga liv ida... sorry... Himla gott va de iaf... =) tjålade lite oxå, trevligt...


Hem o lagade mat... ris o kassler gratäng, håll i er... kokade broccolie oxå... hahaha...
Tog de lungt en stund på soffa o pratade med Anette i telen... Alltså Anette de va alltså trevligt o prata med dig alltså... hehehe =) vi pratade nog i två timmar sammanlagt tror ja om ditten o datten... =)
Sen iväg på vattengympan... skönt va de... en ny som hade det, så lite segt tempo men de blir nog bättre nästa gång med de... =)
Har fått i mig ett par smörgåsar så känner mig ganska lugn... =)
Är väl snart dax o krypa ner i den stora sängen o krama kudden... o förhoppningsvis sova gott efter all plaskande... =)
Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja vist var det trevligt alltså =) ha ha

alltså vi ses på onsdag då

kramen

2009-01-20 @ 00:25:03
URL: http://sufflet.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men persson har du fått feber brokoli. Ha det bra kramkrakm

2009-01-20 @ 10:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0