Måndag...

Sprang förbi bara tror jag... hahaha... dagen har då gått fort...
Har varit o lunchat på china town med Linda o Erika L de va längesen jag träffade dom, men de va trevligt =) go mat o trevligt sällskap så ska de vara ofta tycker ja!!! ska inte klaga heller, ja har de bra med mina vänner =) gick en runda på lilla staden oxå innan promenaden hem... fyyyy va kallt de e!!! men har sjunkit lite e bara -11 nu =) tycker de kan hålla sig vid -2 =) hehehe...

Har kollat på america´s funniest home videos... vissa saker e ju sjukt roliga o se men inte så lätt o skratta när man har ont vid revbenen... vissa saker kan man bara inte låta bli o skratta åt... *asg*
Nu ska jag göra lite varm choklad o ta en smörgås o kurra in mig i täcket i soffan om ett hopp om nå bra tv program innan sängen ropar... =)

Trevlig kväll... imorrn e de tråkiga tisdag igen, röd dessutom blir några extra kronor till kontot iaf... nå possitivt =)
kram kram från mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0