Nyårsdagen 090101...

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton igår... =) o att alla kroppsdelar är kvar efter alla fyrverkerier...
Min va bra för att va på jobbe... =) tog de ganska lungt, åt fläskfile, klyftpotatis, sås ... gick o sköt lite raketer o åt daimtårta sen skåla vi med dom boende... dom sov när självaste tolvslaget kom så ja o Rebecca skålade själva då med cider... =) gick o la mig strax efter halv ett... jäkla hostan ger sig inte, heller inte nästäppan... så de blev 2panodiler, nässpray o hostmedicin innan ja la mig, sen sov ja till klockan ringde 6.15 hahaha... sa till R att e de nå så får hon banka liv i mig om ja inte vaknar av ringklockan... hehehe... 
Va lungt ida o tog en skön promenad i kylan så hostan blev värre en stund när man kom in... hahaha... sen kollade vi på video... tog ut min rast... fort hem, tog ett snabb bad sen till mormor... där va även systeryster,Danne o barnen, mam o pap... fick mat, nyårs tårta... =) gott gott!!! satt o tjålade så har nyss kommit hem... trevlig start på de nya året men med en hel del Onyttiga saker... mindre bra... hahaha...
Nu blir de då bara lungt i soffan o en tidig kväll i sänga... =)

God fortsättning på 2009... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0