ONT... DLM...

Mmm har knappt sovit dom två sista nätterna för ja har såå ont vid revben o ryggen... Gick till jobbe ändå igår, blev där en halvtimme sen skickade dom hem mig... kunde knappt stå upp o prata så varför ja ens gick dit vet ja inte... så hem på soffa... =( Erika kom förbi så ja fick lite mat i mig... donken, tackar för de =) gjorde mig sällskap ett tag... =)
Imorse så ringde ja till DLM fick en tid kl ett... va först till mormor o fick mat... =)
Doktor Björn sa att jag har hostat sönder musklerna för allt "kändes" bra... så fick färsk hostmedicin o värktabletter o sen skulle ja sjukskriva mig, om de inte blev bättre så skulle ja höra av mig så skulle ja få sjukintyg... finns inte så mycke man kan göra än o VILA... så nu är ja sjukskriven i helgen... hoppas de går över på denna tid... börjar bli bra less på detta nu!!! Blir ju ganska rastlös o bara va även om de gör satans ont!!!

Köpt vitaminer har ja gjort oxå... =) nu jävlar ska ja bli frisk!!!

Vila... vila... vila... vila... =(
kram kram

Kommentarer
Postat av: jessica

Aj,tur att de inte va ngt revben som va av då.krya på dej..kram

2009-01-08 @ 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0