Tänka positivt...

Japp sitter här då o int kan somna...Har legat o funderat... livet blir int alltid som man tänkt elle trott... iaf int mitt 2009 började så bra men tänkte nyss... Fan ta dig Anna, tänk positivt... så har tänkt o funderat på Vad jag har o vad som gör mig glad:

*Har tak över huvudet... (trivs i min 2a)
*Har Underbara Vänner...
*Har Underbara föräldrar, syster med familj, mormor o ALLA andra i tjocka släkten...
*Har ekonomi så jag klarar mig bra...
*Har ett jobb att gå till... (även om man önskar sig ett nytt ibland)
*Har körkört o bil... (så ja kan åka vart ja vill när ja vill)
*Har inga större skulder... (bil lån som sjunker varje månad)
*Har små saker att se fram emot... (lä börja tänka på dom)

Kan säkert komma på fler saker... som att vattengympan börjar i veckan så man får börja röra på fläske... hahaha...
Så nu ska jag försöka tänka på alla bra saker... =) O int dom dåliga... kommer alltid svackor i ens liv men då får man försöka att tänka på allt gott... haha de lät för bra för att komma från mig nu, men de gjorde det!!!
Kan väl bara bli ljusare nu? e ju snart vår o sommar... =)

Nä nu ska ja försöka drömma mig bort till sol o värme, o hoppas att ja somnar...
Ha de gott alla...
kram från mig...

Kommentarer
Postat av: E

Det är alltid mörkast innan gryningen.... Shit, va filosofisk jag är... HA HA HA!!!

2009-01-19 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0