Uppe före tuppfan...

Visst... klockan fyra tyckte jag att ja hade snurrat klart i sängen så gick upp... Kunde inte sova!!! La mig tidigt, redan kl 21 men somna inte direkt...
La mig i soffan, slog på mtv men de e då samma låtar som går runt runt... har ätit frulle o hunnit med ett långt bad... =) annars brukar man ju gå upp nu typ...

Börjar gå åt rätt håll med mina "muskler" skönt de, gör inte ont i verenda rörelser, men gör ont när man hostar, nyser, hickar, skrattar o gråter o gör för häftiga rörelser... Tog mig upp ur badkarret ganska smidigt oxå... hahaha... så snart är nog den här omgången över...

Få se vad som händer denna dag, inte såå mycke kan ja tro...
Ha en bra dag...

kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0