Visst fasen...

Har träningsvärken smygit sig på under dagen o värre blir de väl till imorrn, kändes ju bra imorse när man vaknade, men nu kan ja ju knappt sätta mig... känns väldigt mycke i ben o rumpan... även armarna =)

Idag så kom Anette o hämtade mig vid 8.30 åkte till smebacken till hennes tandläkare, ja hade Theo medans hon va inne... snäll pojk som inte skrek... va ju inte så lång tid men ändå man vill ju inte att han ska va ledsen av att se bara mig... hihihi... =)
Åkte vidare till Jessica o gratulerade henne i förskott, fyller ju på söndag =D fick go frulle där o en massa tjål... trevligt o ses...

Mot l-a... blev avsläppt hemma, in en stund o ladda för att börja jobba 13.00... blev frusen o trött i ögat där... sitter nu här med lite dåligt samvete för Erika som ville ta en sväng o kolla på selmas, men känner att ja int orkar... börjar ju 07.00 imorrn igen, man e ju int så ung så man orkar de livet nu för tiden... hahaha... sorry men vi får ta de en annan gång... =)

Int mycke kvar av denna dag... försöka sova om en stund...
Go natt på er alla där uta...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är ju possivivt me träningsvärk.. men ajj såå ont...

Skulle oxå vilja börja på boxer... Men ja orkar väl inte en tio min av ett dånt pass.. finns det med lågt tempo elle?

De skulle passa mig bättre ju.. haha.. kram

2009-01-24 @ 08:45:45
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0