Jägarnäs & Oväder...

Fick sovmorgon till kl 09.00 idag, annars brukar E alltid vakna tidigt...
Men hon va trött efter resan, gick upp 04.00 igår morse o började resan hemåt...
Packade allt vi skulle ha med oss o åkte till jägarnäs...
Emilia hittade en kompis direkt som hon bada med =)
Va mycke mer moln ida än tidigare dagar, men ganska skönt...
Sen vid 14 tiden började det o blåsa o när första mullret kom då ropade ja upp E o vi packade ihop o åkte hem...
Gillar inte åska!!!
Ni som känner mig vet väl de...
Väl hemma så öppnade himlen sig verkligen...
Hej o hå säger ja bara, fyy då...
Men skönt o rensa luften...
I regnet åkte vi till (gammel) mormor o fick mat o spelade uno som vanligt =)
Mormor är värre än mig o va åskrädd så ho blev glad att ha sällis =)
Handlade på vägen hem så vi har mat till sol o bad imorrn oxå... =)
Hoppas på sånt väder =)

Nä nu är det sängen för mig...
Natti Natt...

Kommentarer
Postat av: marie

Antar att det var dig mina barn pratade med vid badet, fick förklarat för mig att det var en med mörkt hår och stjärnor på benet:)

2009-07-02 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0