Jobb, Kalas, Grillat...

Så har min 14e juli dag sett ut... =))
Hur såg din ut???

Jobbet va lungt, tungt o komma upp bara, låg o snooza alldeles för länge... hehehe men hann till jobbet till 08.00 iaf =))
Hem en sväng innan de va dax att trampa till mam& pap o gratulera mam =)

Verkligen bra med cykelkorg ;))
Där så fick vi gott fika, bulle, kakor o tårta...
Paket öppning =)
 
Detta fick hon av mig o syster, Danne, Emilia o Jonte...
Hjärtat e ett servett ställ men servetterna for i golvet... hahaha =))
Hem med en väldig fart =))
 usch vilken dålig kondis man har alltsåå...
Pratade med Anette i luren... hihi hehe...

Blev bjuden på Grillat av Kattis =))
Såå gott, tack för det...

Hade med en grannkatt som smög runt våran mat...
de kan ja förstå för de lukta gott o smakade bra =))

Varit en bra dag, känner mig glad... =))
Ser fram emot morgondagen efter jobbet =))
Hihi Hehe...
SemesterKänslan kommer krypandes i kroppen =))
Me Like ;))

Nää nu måste ja hopp i säng, blivit måånga sena kvällar o tidiga morgonar, en till imorrn eftersom ja börjar 07.00 phu o sen blir det nog inte överdrivet med sömn heller...
Så Natti Natt...

Kommentarer
Postat av: Anette

ja du jag längtar tills du slutar =)

Ska blir kul...

Ses snart =)

2009-07-15 @ 12:22:22
URL: http://sufflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0