Min tisdag...

på fm åkte jag till Nisses...
Köpte ett nytt bord o stolar till köket =))

Lunchade en tacotallrik på Engel med Linda, kikade på stan...
Hem o påbörjade att sätta ihop en stol, gick bra första delen, sen tänkte jag innan ja forsatte o skulle tappa tålamodet... hahaha...
Så hörde av mig till Kattis som nyss byggt ett nästan likadant, bara en annan färg ;))
Gick fint o fort men hjälpen...
Tack så mycket =))
Efter de åt vi mat, premiära vid nya bordet...
Ut o kasta allt skräp...
Har även plockat undan massa annat bröte som åkte på sina platser... =))
Dammsugit har ja oxå gjort nu på sena kvälla, tur man inte har någon granne under sig... hihihi...
Så fått en hel del gjort idag, skönt!!!

Nu går det mot Onsdag...
En nya dag med nya saker att göra ;))

Natti Natt, fast känner mig int nå trött så får se om de blir nå mer gjort idag ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0