Mormor & Tacos...

Japp efter en slö morgon så åkte jag till mormor...
(Mm de blev bilen)
Va in på ica o handla lite till henne oxå...
Fick go mat, nybakad sockerkaka...
Mums, hennes kaka blir enorm, fattar inte hur hon lyckas med dom...
Fast allt hon gör är ju gott... hihihi...
Spelade uno oxå...
Mormor fick hicka stackarn... ja skratta så tårarna rann på mig... =))
Goa mormor ♥
Regna när ja åkte hem... så tur ja tog bilen, paraplyet va kvar hemma ;))

Hemma en stund, åkte sen till Ullis o Janne o åt TACOS... =))
Va längesen ja åt det, så smakade väldigt gott... hihihi
Mätta blev vi...
Sen försökte dom förklara Mafia Wars på fb, få se om ja fattar nåt när ja ska försöka mig på det igen... hahaha...
Tack för en trevlig kväll...
Haha ja lärde dom att göra ♥ på fb =))

Nää nu ska ja sova, ska upp imorrn o träna med Erika...
Ladda ur mig igen ;))

Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0