Stoppa Tiden!!!

Tänk om man ändå kunde de...
Vet int hur ja ska hinna göra allt till nästa helg...
Tack mam för du hjälper mig...
Man tycker o tro sig ha gott om tid på sig men nu har den kommit ifatt mig...
Har massor att göra o jobbar en hel del nu...
Göra nå i helgen kan ja glömma, ska jobba all min vaken tid typ 8-20 lör o söndag o så börjar ja kl 21 ikväll så när ja e hemma så sover nog jag...
Nästa vecka är ja ledig måndag o fredag, men på fredag ska ju allt vara klart till Gagnef...
Men de ska nog gå bra med stress =)

Idag då...
Tänkte ta en promenad men just då kom en regnskur som ja inte hade i mina planer så struntade i den, dags att ta nya tag snart med motionen, dåligt med den nu när det varit så varmt...
Åkte o hälsade på Anette o Theo i klenis istället, trevligare det =)
fika o tjålade...
Har inte gjort mycke mer, har ingen lust...
Skulle kunna ha gjort massor, ja som vill stoppa tiden... hahaha...

Ska lägga mig i plurret o äta nå innan jobbet...

Usch
Fyy
Blä

Snart... "Bara" 2 veckor med 11 arb.pass kvar sen Semester!!!
=))

Kommentarer
Postat av: Anette & Theodor

tack för trevligt sällskap =)

2009-07-03 @ 23:05:46
URL: http://sufflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0