Triss... Blixt & Dunder

Plötsligt händer det...
=))

första o sista för mig kan ja tro...
Köpte lotten i lördags, men glömde bort att skrapa den då...
Skrapa den på jobbet igår, trodde först att ja vunnit 50kr men de blev en femhundring =)

Strax efter började o mullra blev bara värre o värre...
Himmlen öppnade sig...
Sen va de full fart på blixt o dunder...
Strömmen gick o brandlarmet satte igång o där va vi två rädda tjejer med alla boenden...
Till slut kom strömmen tillbaka o brandbilen kom o fixade larmet, vi stod i pyjamas o kikade på..
hahaha...
Ja ja säger då de, vilken natt de blev...
Ingen sömn där int efter alla bravader...
Såå jobbigt att hålla dom bruna öppna idag hela dagen på jobbet...

Men strax så, så ska jag lägga mig i MIN säng...
Ska bli såå sköönt...
Har nyss badat så lä blåsa håret annars vet ja int hur de ser ut imorrn när ja ska upp tidigt o jobba...
Natti Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0