Trotsat Vädret...

Har jag o Erika gjort på ef.m =))
Jätte skönt, behövde verkligen ladda ur mig, räckte inte i måndags... de va en mjukstart mot vad vi hade idag... hehehe...
Mitt humör växlade som vädret igår kväll när molnen kom... Allt kändes skit!!!
 Åå int blev de bättre när man vaknade imorse o det regnade...
Nä... usch, fyy o blää...
Nu känner ja mig lite lugnare iaf o kroppen e helt slut... skön känsla ;))
Efter träningen så lånade jag duschen där, sen tände Erika grillen...
Linda o barnen kom oxå...
Guuu vad de smakade bra... =))
Hungriga va vi...

Är helt utslagen på soffan nu, e väl snart sova...
Tror ja kommer sova väldigt gott ;))

Håller tummen på att de blir hyfsat väder imorrn o lördag så man kan åka på folkrace... =))
Natti Natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0