LedigTorsdag...

Har varit Ledig i tre dagar... Me like =)
Har dock hela helgen o måndag framför mig med jobb...

Jösses vad kallt de har varit idag...
Höll på att frysa häcken av mig på näset imorse innan ja fick upp flåset, sen blev de ju svettigt...
Nää sol o värme vill jag ha!!!
(Ullis du får låna min fläckt hihihi)

Till mormor med syster o barnen o vi fick världens goaste mat ida ;)

Åkte vidare till saxdalen, till Jenny o Ebba, tjåla lite...  "mormor" kom o även pappan i huset...
Blev bjuden på fläskfilé, strips, sås o sallad
jordgubbar till efterrätt
Tack så mycket =)

Hemma o har landat i soffan, kika lite på tv innan de e sova dax...
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varsågod! Det var så lite så...

2009-06-04 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0