Sweet Home...

Tänk att de e såå skönt o komma hem från jobbet när man varit där i 24,5 timme, känns som man har varit borta i en vecka typ...
Tog ett varmt o långt bad så ja blev en halv ny människa iaf, är grymt trött!!!
Mysbrallorna e på o har parkerat i soffan...
Bästa av allt... att få sova i min säng!!!
Lite tråkigt att man känner sig helt slut efter dessa pass så man inte orkar vara social...
Så ska de ju inte vara, tycker jag...

Regnet Öser ner ute i solen, för den skiner oxå...
Galet väder...

Nu kika på tv o käka lite godis... =)
Blir nog en tidig Natti Natt för mig...
Zzz Zzz...

6/6 ida ju...
Sveriges National Dag...

Kommentarer
Postat av: Cissi N

Jag har 2 jourer nästa vecka så jag kommer va lika pigg som du... bläää...

Hoppas du haft en bra helg trots att vädret varit "skit".

Kram!

2009-06-07 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0