Fullt Ös...

medvetslös känner ja mig nästan, helt slut o trött av dagen igår o dagen idag!!!
Har varit många timmar på jobbet både igår o idag med möten, planering o ida hade vi kurs i självskydd, intressant o fick lite nya tips... =) blev en hel del skratt... Mig e de nog svårt att ta stryp grepp på för ja e så kittlig vid halsen... hahaha...
Ingen bra sömn på jobbet heller, allt inom jobbet åker en liten karusell i mitt huvud kan man säga... hahaha...

Träning ida, ingen boxer  =( kör igång nästa vecka igen... då e ja laddad =)
Men va på gymmet med Kattis, kände mig inte på top, gick segt... blev svettig iaf när ja körde gå/ spring på bandet, man har ju inte sån jätte kondis än... =)

GLAD iaf att de varit FINT VÄDER ida igen, tråkigt bara att man inte har kunnat vara ute, hade gärna tagit en låååångpromenad, hoppas på fint väder imorrn oxå =) e ledig då sen jobb i helgen!!!

Längtar Min Säng... först kolla lite tv innan Zzz Zzz
Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nog blev det skratt på utbildningen alltid ;) haha

2009-03-20 @ 14:03:23
Postat av: Kattis

Nja, men så segt såg det inte ut att gå på träningen va?! Men det var skönt att komma hem sen! =0)Kram

2009-03-20 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0