Jobb O Tacos...

Japp så har min lördag varit... int alls dumt =)

Jobbade 7.00- 15.00 jobbigt att komma upp men gick iaf... hahaha... varit en lugn o skön dag med en promenad till MM tur o retur...
Tände på stabinen, så se när smällen kommer... ;)
Hemma, trött så la mig i ett bad...

Åkte sen o hämtade Ullis, va o handlade till tacos... Yammi Yammi... tänk att de e såå gött!!! =)
Mätta o belåtna kollade vi på Robinsson, kul att va där i träsket... Not... ja skulle int stå ut en dag!!! Haha skulle nog åka ut med mitt humör när ja blir lite för hungrig... =)
Nu hemma, snart i säng...

En helt okej dag... =)

Kommentarer
Postat av: ullis

Tack för igår gumman min...

Trevligt och gott!!!

Kram

2009-03-22 @ 09:10:09
URL: http://ullisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0