Kom iväg...

ut på min promenad, mycket senare än vad ja tänkt... men hann, huvudsaken det =) va ju så skönt att ligga o snooza... hihihi... e ju ett jäkla tröök väder nu, snö som yr runt... vill ha vår nu!!!

Har letat o letat här hemma efter en sak... ibland undrar jag varför man lägger saker på ett "bra" ställe när man ändå inte hittar det när man ska ha de... blir knäpp på mig själv ibland... hahaha men de lä väl komma fram till slut elle så kommer man på de när man inte tänker =)

Nu ska ja äta, om  drygt en timme e de dax att gå till jobbe... 15-8.30 så kliver av imorrn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi. är ju typiskt dig =)

Och mig ha ha...

2009-03-09 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0