Måndagen...

Vaknade på jobbet, kollade ut o blev sur... för de va ju vitt överallt!!! Fyy då, ville ju att de skulle ha försvunnit under natta men inte då...
Hemma strax efter 8.30

Anette o Theo va inne i stan så vi tog en promenad på en timme ca... skönt va de... lunchade gjorde vi oxå, så lite tjål hann vi med =)

Sen då på ef.m... trött o rastlös blev ja... insåg att de va dax att fylla på kylskåpet, så åkte o handlade, i mitt hungriga tillstånd så kunde ja ha köpt hela godis delen... hahaha men gick förbi, stolt när ja kom ut... =)
Hem o gjorde mat...
Fick ett ryck o plockade ihop o in med tvätten som hängt på tork... dammsög o diskade, så känns himla skönt o sitta här nu... O de tänker ja göra med gott samvete o mumsa vindruvor... =)

Blir en tidig kväll i säng för är helt slut, denna helg på jobbet har tagit en hel del energi av mig, bara ladda för kommande helg... ser verkligen fram emot SPA WEEKEND... den närmar sig... =) Nice!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Inte ett dugg avundsjuk på SPA weekend.. inte ALLS ;)

2009-03-23 @ 22:02:01
Postat av: Anonym

Duktiga duuuu!!! jag brukar också kika på godiset, speciellt lösgodiset. Men jag har tappat sugen, har ju inte ätit sen i augusti... så jag minns inte hur det smakar bara att det va gott... ha ha ha.,.. nog svamlat av mig!!! Ha en bra dag!!!

2009-03-24 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0