Seeg som en...

seg råtta e vad ja känner mig nu ida!!!

Jobbade 7 från igår till 7 imorse, hade sovande jour... men sov int alls, gick bara inte... =( såå ida känns ögonen väldigt små, vill bara åka ihop o blunda, ont i huvudet oxå, allmänt slö!!!
Men trots de tog ja mig till gymmet mötte Kattis o gjorde de ja skulle o inge mer... hahaha

Nu hemma, håller på att spola i badvatten, tänker lägga mig i ett varmt o låååångt bad, försöka att inte somna bara... hehehe =) sen lä man fixa nå ätbart oxå... undra vad man ska äta ida då??? ska nog åka o handla nå gott  o en godis påse till kvälla e ju faktiskt lördag o jag håller till min gotte dag, den får man inte missa, fast lite onödig e den nog allt... =)

Nä nu plumsa i karret... =)
Ha de gött...

Kommentarer
Postat av: Cissi N

Stackars dig, hoppas badet va skönt och att du sover gott i natt! Kram

2009-03-28 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0