Västerås = IKEA...

Yees... där va jag med Kattis ida, åkte ca halv tio... först in på några affärer på erikslund elle va de heter... haha har inte så bra minne... sen vidare till IKEA... Skulle ju köpa en till tallrik för har ju bara fem då en gick sönder... men dom hade utgått...hmm jaja, kanske blir till att köpa nå nytt då... hihihi... gjorde lite andra fynd iaf, 2 nya kuddar, en lampa, ljus o ahlgrens bilar... =D inte så mycke o allt ja vill ha men de får vänta tills man har lite mer pengar...
Luncha även där, gick klart o åkte hemåt, stannade på vägen o fikade hos Kattis föräldrar... go bulle o god mörk choklad... ja som int gillar de så mycket, men den va faktiskt god =) sen vidare hem till l-a...
Anette o Hanna fick ett ryck till IKEA oxå =) men missa dom... hörde int ens luren, va bra mycke folk!!!

Hem o satte på mig mysbrallorna o åkte o plocka upp Ullis o Janne, till MM för att köpa nån mat vi skulle laga, men alla hade idé torka o hungriga... sluta med att vi köpte räkpannini o Janne pizza (ute alltså) fast vi åt hemma, snurrigt värre hahaha... köpte chips o dip =)
Kollade på en film... skit bra vad den nu hette... hahaha =) sen kollade vi på melodifestivalen... Snälla Snälla... SkÖNT att den inte vann iaf... =D om rätt låt vann? de vet ja int heller... njäää...

Nu ska ja då gå o lägg mig o drömma mig bort... =)
Haft en trevlig dag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0