HemmaKväll i Mysbrallorna...

Robinson har nyss börjat oxå... =)

Skulle ha varit på personal fest ikväll, men känner att ja inte orkar... tråkig jag kanske men så är det...
Kommer nog kännas skönt imorrn när man ska jobba o vara pigg förhoppningsvis, men i natt sover ja i MIN SÄNG... längtar tills ja snart får lägga mig... =)
Blir nog efter Robinson...
Blev inte så lång vila på fm heller, tråkigt väder... tog en fika på engel med Ullis o Erika, sen kika vi en snabbis på loppisen nere vid gammelgården...
Blev lite soligare oxå =) tråkigt bara att de blåser såå...
Hämtade Anette o Theo o åkte till bergslagsodlingarna o köpte lite blommor o jord till balkongen...
Sen har ja inte gjort så mycke mer, tog ett bad o somnade till... =)

Nu kolla på Robinson sen blir det nog Soova...
Ny dag imorgon...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det blev ingen personalfest ser jag. Det kommer flera och då är du säkert piggare annnars blir det flera fester i sommar. Får ladda för dem i stället. ha det bra kramkaram

2009-05-11 @ 00:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0