091022

genomförkyld har ja blivit...
kände av de igår o i natt har ja knaprat halstabletter titt som tätt...
bra drygt e de när inget hjälper vare sig nässpray elle panodilen... halsen känns hela tiden oxå, mår pyton =((
vet inte hur många gånger ja har nysit heller, en hel del iaf...
Typiskt att man ska bli sjuk nu när vi ska åka någonstans imorrn oxå...
Men det ska gå ändå =))
Hoppas på att få sova i natt så man e lite piggare...
Har packat klart de ja ska ha med mig, bara måla tå naglarna...
hahaha...
Nee nu snart bli de natta här, så ja orkar upp o infinna mig i klenis när ja ska de!!!
=))

Kommentarer
Postat av: E

Du ska va glad att du kan måla dina tånaglar... Jag når inte ner... Har inte sett mina fötter på ett tag så det är i och för sig skit samma.. ha ha ha!!!

2009-10-22 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0