Klockan 09.00...

Har ja satt mig  o ska få min 3e tatuering
=))
förlåt mormor, vet att du inte gillar när ja "ritar" på mig som du säger ♥
Mamma gillar de inte heller, men e men 18 så är man (över)hehe
♥ ♥ ♥

Update...
De blev även en 4e tatuering...
Va där i ca två timmar...
Int ofta man gör två på en o samma dag ;))
Men nu är de bra för ett tag, har inte bokat någon ny tid, men har en till sak ja skulle vilja göra... men de får vänta ett tag =))
Konstig känsla de där att tatuera sig, gör lite ont samtidigt som de e skönt!?!
Hahaha...
Men känner mig lite lugnare... hahaha
Har ju inte varit på de gladaste humöret på sista tiden, när allt krånglar o inte går som ja vill...
Men men, så e väl livet...
Up & Down...
Väntar på min Up väg nu... hahaha

Ha en skön tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0